Ielogoties ar Facebook pasi
Skorpions clock Šodien ir 14. Novembris 19:49:29


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Mans blogs
Pievienot blogu
Neizlasītās tēmas

Oct 28 2010
Izdrukāt rakstu Izdrukāt bez bildēm Komentāri[0]

„Dīvāna-kartupeļu” dzīvesveids – potenciāls drauds redzei


Patīkami ieslīgt dīvānā pie televizora pēc nogurdinošas darba dienas – tik pazīstama sajūta lielai daļai no mums. Patīkama tā ir mums, bet ne mūsu organismam. Lai arī kājas vakarā šķiet slinkas, tās daudz vairāk uzmundrinātu pastaiga ar suni, deju nodarbība vai peldēšana nekā vakara seriāls mājās uz dīvāna. Sēdošs un mazkustīgs dzīvesveids ir tendence, kas satrauc ārstus visā pasaulē. To pat ironiski mēdz dēvēt par dīvāna-kartupeļu dzīvesveidu.

Paradokss, ka, kļūstot vecāki, cilvēki tik ļoti cenšas palēnināt novecošanos. Kāds sāk apmeklēt sporta nodarbības, kāds steidz uz skaistumkopšanas procedūrām. Protams, pievērsties veselīgam dzīvesveidam nekad nav par vēlu. Taču labāk to veidot kā dzīves sastāvdaļu un pamatprincipu jau jaunībā, nevis ķerties kā pie glābšanas salmiņa tuvojoties pusmūža gadiem. Dīvāna-kartupeļu dzīvesveids padara mūsu organismu vājāku un bioloģiski vecāku, līdz ar to organisms ātrāk padodas slimībām, kuras parasti piemeklē cilvēkus jau cienījamā vecumā.

Šī tendence iet roku rokā arī ar redzes saslimšanām, starp kurām ierindojas arī vecuma makulas deģenerācija. Ja agrāk vecuma makulas deģenerācija bija raksturīga tikai cilvēkiem pēc 60 gadu vecuma, tad tagad arvien biežāk to diagnosticē jau 50 gadu vecumā. Diemžēl pat diagnosticējot šo nopietno saslimšanu, kuras rezultātā cilvēki var zaudēt centrālo redzi, nereti arī tikai ar īpašu skubināšanu cilvēki sāk ievērot veselīga dzīvesveida principus, kuri ir priekšnoteikums, lai bremzētu slimības attīstību. Ocuvite Redzes programmas ietvaros jo īpaši aicinām pievērst uzmanību savai redzes veselībai, lai arvien retāki būtu gadījumi, kad cilvēki nāk pie ārsta ar jau nopietnām redzes problēmām. Rūpējies, lai ķermenis ir aktīvs, jo tas veicina veselīgu vielmaiņu, rūpējies, lai organisms, tai skaitā acis, saņem visas nepieciešamās uzturvielas.

Ko savas redzes veselības labā vari darīt jau šodien? Šovakar nevis paliec mājās uz dīvāna, bet dodies garākā pastaigā ar suni vai kopā ar draugiem dodies uz kādu piedzīvojumu brīvdabas taku. Ja neatceries, kad pēdējo reizi biji pie acu ārsta, tad iespējami tuvākajā laikā pieraksties uz vizīti, lai pārbaudītu savu redzes veselību, saņemtu speciālista rekomendācijas un pārrunātu actiņām draudzīga dzīvesveida un diētas pamatprincipus. Jo nav noslēpums, ka pat ar veselīgāko uzturu, ne vienmēr varam uzņemt visu organismam nepieciešamo uzturvielu daudzumu.

Ocuvite Redzes programmaun es, kā ārste, aicinām rūpīgi izvērtēt savu līdzšinējo dzīvesveidu un kaut pakāpeniski, bet mainīt savus ieradumus, lai jau preventīvi izvairītos no veselības problēmām nākotnē. Lai dīvāna-kartupeļu dzīvesveids paliek amerikāņu seriāliem, bet mēs nebūsim kūtri – kustēsimies un sekosim līdzi pilnvērtīgam un vitamīniem bagātam uzturam!


Ielādēja:Lietotājs offline ilvapuke
Vidējais vērtējums:


Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-48917 21.90 LVL SC-33495 51.00 LVL SC-45398 28.80 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2019

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist