www.kleoo.lv

Diēta tiem, kam pietrūkst gribasspēka

Mazliet par diētu:
· diētu var ieturēt tik ilgi, cik var izturēt vai arī līdz tiek sasniegts vēlamais rezultāts,
· brokastis un vakariņas var mainīt vietām,
· kartupeļu vietā var lietot rīsus un makaronus, tikai makaronu porcija ir 3 reizes mazāka nekā kartupeļu vai rīsu.

Diētas vienas dienas ēdienkarte:
Brokastis:
· svaigi augļi, dažas šķēlītes siera, šķēle maizes, zaļā tēja

Starp brokastīm un pusdienām:
· cik vien vēlas zaļo tēju vai 1 glāzi svaigi spiestas sulas vai 3 glāzes ūdens ar tajā izspiestu pus citronu

Pusdienas:
· vārīti kartupeļi, vārīta liellopa gaļa (jēra gaļa vai vistas krūtiņa), vidēji liels gurķis vai tomāts, zaļā tēja

Starp pusdienām un vakariņām:
· cik vien vēlas zaļo tēju vai 3 glāzes ūdens ar tajā izspiestu pus citronu

Vakariņas (ne vēlāk par 18.00):
· glāze kefīra vai attaukota jogurta, gurķis vai tomāts, pus ēdamkarote medus, zaļā tēja

Pirms miega, ja gribas ēst, drīkst apēst:
· vienu vidēju ābolu vai mazu mandarīnu

Ielādēja: kristykiss
var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-3876990-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();