www.kleoo.lv

Lielā diēta

Jūs varat ēst visu, bet noteiktos daudzumos. Sastādiet savu ēdienkarti uz nākamo mēnesi pēc jūsu gaumes.

Vidējais kaloriju uzņemšanas daudzums dienā (ne vairāk par 1500 kalorijām):

Ogļhidrāti – 215 gr; olbaltumvielas – 60 gr; tauki – 45 gr
Cukurs – 15 gr
Maizes izstrādājumi – 150 ge
Makaronu izstrādājumi – 40 gr
Kartupeļi – 150 gr
Dārzeņi – 200 gr
Augļi, ogas – 250 gr
Piena produkti – 500 gr
Gaļa – 100 gr
Olas – 2 gab.
Zivis – 120 gr
Ielādēja:
var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-3876990-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'https://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();