Ielogoties ar Facebook pasi
Auns clock Šodien ir 19. Aprīlis 16:36:37

Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Piedalīties konkursā
Mani darbi

Piņķerīgs ceļojums pa Frankfurti & Ķelni

Sākšu ar to, ka ceļojumu centos plānot, bet galu galā tik vien biju izdarījusi kā rezervējusi viesnīcu un hosteli un nopirkusi vilciena biļetes uz Ķelni. Citiem arī iesaku neko neplānot īpaši, jo Tūrisma informācijas punktos var dabūt sev visu interesejošu info + kartes + vēl izskaidros sīki, kur iet vai ar ko braukt. Vismaz tie, kuri ir jau ciemojušies Vācijā, noteikti var apgalvot, ka šie tautieši ir ļoti izpalīdzīgi un laipni!

Šis viennozīmīgi bija ceļojums ar čupu problēmām, bet ko darīt, ja esi viens totāls karšu idiots un vienmēr ej tur, kur jāiet pretēji :))Par to visu stāsta turpinājumā...

Nopirkām lidmašīnas biļetes par 30Ls turp atpakal diviem un priecīgi par atvaļinājuma nedēļu devāmies ceļā. Līdzi ņēmām bezmaz tukšu koferi, jo bija ļoti nopietna doma arī vienu dienu Vācijā veltīt shoppingam (to arī izdarījām un koferim beigu beigās bija gandrīz tie paši maksmimālie 15 kg). Lidojām ar pašu slaveno Ryanair (vēlāk 100 reizes spļaudījāmies, bet par to beigās). Ielidošana Frankfurtes Hahn lidostā un vēl 1,45 min līdz pašai Frankfurtei.

Pirmā diena Frankfurtē

Devāmies uz savu hosteli. Viennozīmīgi visiem iesaku Jungendherbergas hosteli (Vācijā hosteļu ķēde). Apmēram 20 min brauciens no centra ar tramvaju. Hostelis savā ziņā pat lēts - 2vietīgā istaba katram par nakti izmaksāja 25 Eiro + brokastis ir iekļautas. Vakarā var labi paēst divatā par kādiem 6 eiro. Draudzīgs personāls, tiešām bija patīkami!

Kamēr iekārtojāmies un vispār kamēr atradām hosteli, bija jau pēcpustdiena un tik vien spējām izdarīt kā aizbraukt līdz centram un pavakariņot. Iekūlāmies drausmīgā iestādē, kurā ēdiens bija vienkārši drausmīgs. Bet neko darīt... :)

Otrā diena

Protams, iepriekšējā dienā bijām iegādājušies jau pilsētas karti un Frankfurtes karti. Tā ir ļoti veiksmīga kartiņa. Tūrisma info centrā mums ieteica pirkt nevis 2 cilvēku karti, bet grupas karti (līdz 5 cilvēki). Grupas karte bija par 15 eiro. Tajā ietilpst viss transports visai dienai + daudzas atlaides (50%) muzejos, zoo, kafejnīcās. Uzreiz devāmies uz Zoo, jo tas vistuvāk atradās mūsu hostelim. Viennozīmīgi iesaku visiem, kas reiz ciemojas Vācijā apmeklēt šos Zoo! Tik daudz zvēriņu!!! Rīgas Zoo viennozīmīgi pat nestāv klāt!

Tālāk devāmies uz centru un pēc izsniegtās tūristu kartes apmeklējām ievērības cienīgos skatu objektus! Frankfurte tiešām ir skaista! Vislielāko sajūsmu man atstāja MainTower skatu tornis. Šim tornim ir 54 stāvi, 240m augstumā. Skats vienkārši neaprakstāms!!!

Turpinājām ar Deuche Bank ēku un citiem ievērības cienīgiem objektiem, kā piemēram, Opera un Birža.

Trešā diena

Cēlāmies agrāk, jo šodien paredzēts brauciens uz Ķelni. Izdomājām iet uz S Bahni (visu laiku izmantojām Tramvaju), jo ar S lūk ir tak ātrāk. Protams, protams pilnīgi un galīgi nomaldījāmies un to tikai sapratām tad, kad mūs aicināja izkāpt kautkādā mistiskā gala stacijā. Super! Neesam nemaz pareizi iekāpuši un vispār ne uz to pusi aizbraukuši...Smiekli it nemaz nenāca, jo laiks līdz ICE vilcienam palicis pavisam maz... Jautā tajā brīdī kam gribi, visi rausta plecus, līdz viens labs cilvēks iesēdināja mūs pareizajā vilcienā! Stress vilcienā līdz pašai Hauptbahnhof. Lecam ārā un vēl tikai 2 min palikušas līdz mūsu vilcienam un vēl 2 stāvi augstāk!!! Uhh...kā mēs skrējām!!!Mans draugs šajā skrējienā paspēja pat aizlidināt večuku pa gaisu, bet pēc mūsu ielekšanas vilcienā, durvis arī aizvērās...

Stundas brauciens līdz Ķelnei un bijām klāt. Izejot no Hauptbahnhof (stacijas) bija neliels pārsteigums, jo turpat arī uzreiz atrodas Ķelnes Doms. Vienkārši grandiozs!!! Bet, protams, man jāsaņemas un jādodas līdzi draugam sameklēt mūsu viesnīcu. Loģiski, atkal izmantojam mūsu idiottalantu totāli un pilnīgi apmaldīties. Paiet stunda un atrodam, ka jāsāk tur kur jau bijām. Un dodamies cauri šopingielai. Man protams acis žib uz visām lupatām pa labi un pa kreisi.Ieraudzīju pat riktīgi superīgas džinsas par ļoti labu cenu, bet drauga aizvilkta (ar nosacījumu, ka atgriezīsimies pēc viesnīcas, bet tā arī to veikalu vairs neatradu) savus džinsus tā arī vairs neredzēju.

Klaiņošana turpinājās vēl apmēram divas stundas, jo vācieši nav lūk bijuši tik asprātīgi, lai saliktu mājām ielu nosaukumus, kā tas vienkārši ir pieņemts pie mums. Turklat viņiem krustojumos mēdz pat mainīties vienkārši ielas nosaukums. Ja nav karte un loģiskā domāšana- ir vienkārši dimbā...

Viesnīcas atrašana bija pilnīgs laimes moments! Turklāt tā bija 4* viesnīca, kas vienkārši bija vēl milzīgāks laimes mirklis...:)

Vakarā aizgājām līdz Domam. Tiešām neizsakāmi grandiozs. Turklāt var ari uzbraukt augšā- studentiem 1 eiro, pieaugušajiem 2 eiro.

Ceturtā diena

Tīri vienkārša klīšana pa pilsētu. Vakarā nošokējos pamatīgi pilsētas parkā. Vai zinājāt, ka tur dzīvo bariem zaķu, vāverīšu un pat pēdējā dienā redzējām lapsiņas?!!! Es tam nespēju noticēt! Iedomājaties kautko tādu Kronvalda parkā, vai Uzvaras parkā?!!!

Piektā diena

Ir svētdiena. Pilsētā klusums. Veikali ciet. Redzu skatlogos manas vājības...tikai netieku klāt...:(

Dodamies garā fantastiskā pastaigā gar Ķelnes Reinu. Aizejot kādu 1 km no centra gar krastu, ir iespejams pārbraukt pāri (par 6 eiro pieaugušajam)pār Reinu ar gaisa bānīti. Domāju, ka skats ir fantastisks, bet man tomēr uzmācās bailes un es tā arī nesadūšojos to ar draugu izdarīt. Ieklīdām skulpturu parkā. Sapratu, ka no mākslas tomēr neko nejēdzu, kaut arī dažas skulptūras bija tīri jaukas.

Lai paēstu pustdienas mazliet jāpacenšās. 7dienā vaļā čupām bulciņu bodītes, bet gribas normāli paēst...

Sestā diena

Čekošanās ārā un brauciens atpakaļ uz Frankfurti. Atpakaļ brauciens bija ar vilcienu garāks (caur Bonn, Koblenz un Mainz), bet tas noteikti bija tā vērts! Starp Koblenz un Mainzu vilciens dodas gar fantastisku ieleju, vīnogām plašiem kalnainu apvidu, gar Reinu. Skati vienkārši neaprakstāmi skaisti. Kaklam vienkārši beigu beigās sāp spranda, bet šīs brauciens viennozīmīgi ir neizdzēšami labākais, kas bija Vācijā!!!Šo posmu noteikti iesaku izmēģināt!

Frankfurtē dodamies uz savu jau iemīļoto hosteli. Vakarā aizklīstam vēl uz tādām vietām, kuras kautkā bijām palaiduši garām. Par vietējā Maskačkas variantā ieklīdām.

Beigās arī šopingojam. Zeil slavenā iela tomēr liek vilties, jo Ķelnē šopingielā bija daudz vairāk ko nopirkt! Pilnīgi palika žēl...

Septītā diena

Lielisks laiks! Spīd saule ir karsts. Vislabākā diena. Nolemjam doties uz Frankfurtes lidostu uz tūristu apskates platformu,lai pavērotu lidmašīnu pacelšanos un nolaišanos (tur tas notiek pilnīgi nepārtraukti). Izpētām karti un secinām, ka Frankfurtes lidostas teritorija ir jau citā reģionā un tur jāpērk jau cita braukšanas karte, kas mums tomēr kā jau pēdējā dienā iznāk pa dārgu. Pēc kartes izspriedu, ka ja izkāpjam uz reģiona krustošanos, ar kājām sanāktu iet kādus 2 km. Un te atkal varu pieminēt savu superģeniālo talantu kļūdīties un būt skopai pret sevi! Izkāpām un secinājām, ka apkārt ir mežs. Nu nekas...Vai ta no meža bail. Dodamies iekšā un beigu beigās tikām līdz autobānim, kura otrā galā bija lidosta. Līdz lidostai tikt nebija nekādu iespēju. Vēl paris kļūdas un beigu beigās tājā stulbajā mežā noklīdām 2 h...Smiekli nāca nepajokam. Tad nāca raudiens. Un visbeidzot sāku psihot, jo tik debīli tomēr tas viss sanāca...Protams, uz nekādu lidostu vairs neaizbraucām. Centrā pavazājāmies vēlreiz, tad aizgājām gulēt pie Mainas. Super! Tomēr skaisti un vienkārši. Neko vairāk nevajag...:)

Pēdējā diena

4os cēlāmies, jo arī atpakaļ ir jādodas 1,45 min līdz Hahnas lidostai. Pēdējā brīdī iečekojamies un laimīgi dodamies uz lidmašīnu. Sasēžamies, izskrien lidmašīna uz skrejceļa un pēkšņi paliekam...Lidmašīnā nosēžam stundu. Seko paziņojums, ka lidmašīnai ir nopietns bojājums un lidot nevarēsim. Dodamies uz termināli un gaidam neziņā vēl stundu. Pēc stundas seko paziņojums, ka izlidosim 12.15. Ap 12.30 izskan paziņojums, ka tomēr tagad nelidosim- izlidošana paredzēta 15.15. Visi vienkārši šokēti!!! Tur bija daudzas māmiņas ar mazuļiem...Neviens nepienāca un neko neteica, nevienam nekas neinteresēja. Labi, ka dabūjām boarding card un varējām doties arī atpakaļ uz lidostu. 15.15 parādās paziņojums, ka izlidosim 15.30. 15.30 aicina uz iekāpšanu, tiek pārbaudīti visi prioritārie un pēkšņi staffs vienkārši aiziet. Kāds latviešu puisis televizorā ierauga jaunu paziņojumu- izlidošana 16.30...Neviena cita paskaidrojuma vienkārši nav un prioritārie (tai skaitā visas māmiņas ar zīdaiņiem un bērniem) stāv kājās bez neviena dokumenta, izņemot pasi. Dabūjām par laimi 5 eiro vērtu kuponu ēšanai. Sabesīties un nonīkt paspējām visi. Izlidojām vēlu, Rīgā ielidojām 19.52 (pēc Vācijas laika 18.52)...Visa diena vienkārši drausmīga. Tas likās tiešām smieklīgi- celies 4os no rīta, lai tiktu uz lidmašinu 8.55, bet izlido tikai 16.50...

Beigu beigās visi pēc šīs dienas lidostā kā draugi, viens otram novēlot lielisku lidojumu un aprunājušies par visu aktuālo, šķīrāmies Rīgas lidostā...

Mēs beidzot bijām mājās!!!Ko vēl vairāk...tikai atpūsties :)

Konkurss Sadarbībā ar

Daudzums

Mr. Holy Deer
Lietotājs offline vīrietisStrēlnieksveģetāriete/-isPrecēta(-s)
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[22.11.2008 - 01:49]

...all animals are equal but some animals are more equal than others....

winnya
Lietotājs offline sieviete
[22.11.2008 - 00:15]
Kāpēc ne par vienu no rakstiem nav iespējams no vienas IP adreses jau kādu trešo dienu nobalsot?!

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
jautras idejas svētkiem
BALONI1169 24.40 LVL PAP-131534 5.80 LVL PD-FB122 6.00 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | DISTANCES LĪGUMS TE | Reģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta