Ielogoties ar Facebook pasi
Svari clock Šodien ir 20. Oktobris 19:07:28


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Uzdot jautājumu
Mani jautājumi
Neizlasītie jautājumi

krīt ārā mati (no medikamentiem?)

Jautājuma apraksts:

IZDZĒSIET ŠO PROFILU
[16.09.2010 - 05:32]
Pēdējā laikā nenormāli krīt ārā mati. Droši vien no zālēm metotreksāta, ko lietoju (tā ir viena no iespējamām blakusparādībām, pie tam ittin biežām, cik saprotu). Vēl pie vainas varētu būt smēre daivobeta, ko man ārsta nez kāpēc parakstīja lietot uz galvas matainās daļas, lai gan lietošanas instrukcijā stingrfi noteikts tā nedarīt (nav gan teikts, kas notiek, ja to dara). Ko darīt? Izņemot iet pie ārstiem? Metotreksātu es nevaru pārtraukt lietot, ja mati izkrīt dēļ tā (un visticamāk, ka tā ir), tad kā lai situāciju uzlabo? Varbūt ir kādas eļļas vai kas cits, kas nostiprina matus?
Speciālista atbilde: Sveika! Ja matu izkrišanas cēlonis ir medikaments, tad 100%-tīgi nepalīdzēs ne maskas, ne balzāmi, ne ampulas. Iesaku tagad pievērsties Jūsu veselības stāvokļa uzlabošanai, un tiklīdz situācija stabilizēsies, arī mati atgūs savu spēku. Iesaku nogriezt īsāku griezumu. Novēlu Jums stipru veselību un pacietību, viss būs labi, domājiet pozitīvi!
Daudzums


Marina Muraškovska
Lietotājs offline
[22.09.2010 - 00:15]
Sveika! Ja matu izkrišanas cēlonis ir medikaments, tad 100%-tīgi nepalīdzēs ne maskas, ne balzāmi, ne ampulas. Iesaku tagad pievērsties Jūsu veselības stāvokļa uzlabošanai, un tiklīdz situācija stabilizēsies, arī mati atgūs savu spēku. Iesaku nogriezt īsāku griezumu. Novēlu Jums stipru veselību un pacietību, viss būs labi, domājiet pozitīvi!

www.bstar.lv


IZDZĒSIET ŠO PROFILU
Lietotājs offline sievieteVēzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (11)
[16.09.2010 - 05:32]
Pēdējā laikā nenormāli krīt ārā mati. Droši vien no zālēm metotreksāta, ko lietoju (tā ir viena no iespējamām blakusparādībām, pie tam ittin biežām, cik saprotu). Vēl pie vainas varētu būt smēre daivobeta, ko man ārsta nez kāpēc parakstīja lietot uz galvas matainās daļas, lai gan lietošanas instrukcijā stingrfi noteikts tā nedarīt (nav gan teikts, kas notiek, ja to dara). Ko darīt? Izņemot iet pie ārstiem? Metotreksātu es nevaru pārtraukt lietot, ja mati izkrīt dēļ tā (un visticamāk, ka tā ir), tad kā lai situāciju uzlabo? Varbūt ir kādas eļļas vai kas cits, kas nostiprina matus?

KLEOO - IZDZĒSIET TAČU ŠO PROFILU VIENREIZ!

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
PD-TSZF6-103 0.50 LVL PD-ZDZ2 2.50 LVL PD-SB10P-032Z-10 1.10 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist