Ielogoties ar Facebook pasi
Svari clock Šodien ir 16. Oktobris 18:32:42


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Uzdot jautājumu
Mani jautājumi
Neizlasītie jautājumi

Kā pareizāk?

Jautājuma apraksts:

l
[06.04.2010 - 10:13]
Sveiks, Jēkab!
Kā ir pareizāk darīt - sākumā skriet un tad veikt vingrojumus kājām, presei un rokām, vai otrādāk? Vai tas ir pilnīgi vienalga kadā secībā tas viss notiek?

Kads ir optimālais pulss skrienot, lai kristos svars? Ir dzirdēts par 140.
Jautājums sēž uzgaidāmās telpās pie speciālista kabineta
Daudzums


l
Lietotājs offline sievieteMežāzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[12.04.2010 - 17:15]
Paldies kerija


kerija_
Lietotājs offline sievieteLauvaPrecēta(-s)
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (30)
[09.04.2010 - 15:33]
man fitnesa studijā trenere pateica šādu formulu:
no sākuma aprēķina maksimālo sirds ritmu. tas ir 220-gadi. manā gadījumā 220-21=199.
un tad 60-80% no tā 199. respektīvi 60% no 199 = 119,4 un 80% no 199 = 159,2.
tādad pulss, pie kura vislabāk deg tauki ir no 120-160. vidējais jau arī sanāk tie 140


l
Lietotājs offline sievieteMežāzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[07.04.2010 - 21:50]
tiina - pie noteikta pulsa organisms sadedzina labāk kalorijas, esmu dzirdējusi dažādus variantus, man pašai nepatīk 140, tas ir par lēnu man, bet treneris saka, ka tā labāk organismam, gribu dzirdēt citu speciālistu viedokļus


tiina_
Lietotājs offline sievieteLauvaveģetāriete/-isPrecēta(-s)
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (26)
[07.04.2010 - 20:03]
.... man trenere saka ka vienmer jaiesildas , pastiepies vai ko tadu un tad skrien un tad veicam vingrojumus kermenim ...laigan domaju ka ir vienalga ar ko sakt...xe skriesi ar pulsa aparatu lai redzetu o ir 140 nu es svēršu mazak....jājūt ka tavs organisms strada un svist.....

Iemīlējusies līdz ausīm ....


l
Lietotājs offline sievieteMežāzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[06.04.2010 - 10:13]
Sveiks, Jēkab!
Kā ir pareizāk darīt - sākumā skriet un tad veikt vingrojumus kājām, presei un rokām, vai otrādāk? Vai tas ir pilnīgi vienalga kadā secībā tas viss notiek?

Kads ir optimālais pulss skrienot, lai kristos svars? Ir dzirdēts par 140.

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-42098 12.50 LVL SC-27418 13.60 LVL PD-TIUG15-011 1.80 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist