Ielogoties ar Facebook pasi
Svari clock Šodien ir 22. Oktobris 16:17:02


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Uzdot jautājumu
Mani jautājumi
Neizlasītie jautājumi

Par auzu parslām,ātrivārāmajām un musli.

Jautājuma apraksts:

perfekta
[30.01.2010 - 19:38]
Man šie prdukti bērnība tika spiesti,jo sevišķi auzu putras.Bet tagad es kautkā iedomajos par musli ēšanu un tievēšanu.Bet mans vīrs apgalvo ka tas ir pirmais ceļš uz aptaukošanos,un pilnīgi mani neatbalsta.Kā tur ir ar tam auzu pārslām un aptaukošans.Jāsaka ka īpaši fiziskā aktivitāte man nav Esmu trīs bērnu mamma,tākā šujos o rīta līdz vakaram.Bet labākais ir tas ka es varu ieēst tās pārslas,nemaz vairs nekāp atpakaļ.
Speciālista atbilde: Sveika.
Pirmkārt, par musli. Principā Jūsu vīram ir taisnība. Musli nebūt nav diētisks produkts un to daudz lietojot var iedzīvoties liekajos kilogramos. Protams, musli satur arī labas lietas - vitamīnus, šķiedrvielas, mikroelementus, bet tas jau nemaina faktu, ka tur ir daudz kalorijas un ļoti daudz cukurs! 100g musli ir vidēji 350kcal un ogļhidrāti ir ap 80g [apmēram 35g no tiem 80g ir cukurs]. 1 tējkaroē ir ~5 ckukura, tas nozīmē, ka 100g musli ir 7 karotes cukura. Un tas ir tiešām ļoti daudz. Līdz ar to varu teikt, ka tās ir pilnīgas muļķības, ko raksta uz Fitness pārslām - ka tās palīdzot tievēt. Tik pat labi varētu teikt, ka šokolāde palīdz tievēt. Protams, nelielos daudzumos jau var ēst musli, jo kā jau teicu, tur ir gan vitamīni, gan minerālvielas, bet aizrauties nevajag.
Par auzu pārsām - šeit gan es neko sliktu nevaru teikt. It kā kalorijas arī padaudz - 100g 300kcal, bet ogļhidrāti ir 50g un lielāko daļu nesastāda cukuri, bet gan daudz ir šķiedrvielu, kas labvēlīgi ietekmē juņģa un zarnu traktu. Auzu pārslas satur magniju, cinku, dzelzi, kāliju, B grupas vitamīnus, kalciju, E vitamīnu un vērtīgas aminoskābes, turklāt ir arī vērtīgie augu tauki. Labāk tomēr izvēlēties pilngraudu auzu pārslas nevis ātrvārāmās. Jo pilngraudu pārslās ir vērtīgie graudu apvalciņi, kur koncentrējas šķiedrvielas un vitamīni. Ātri vārāmajās šīs vielas ir daudz mazākā daudzumā.
Ja jāizvēlas starp musli un auzu pārslām, tad noteikti priekšroka jādod auzu pārslām [pilngraudu] un lai būtu mazāk kaloriju, jāvāra ūdenī nevis pienā.
Daudzums


Astra Sabule-Leite
Lietotājs offline
[01.02.2010 - 19:18]
Sveika.
Pirmkārt, par musli. Principā Jūsu vīram ir taisnība. Musli nebūt nav diētisks produkts un to daudz lietojot var iedzīvoties liekajos kilogramos. Protams, musli satur arī labas lietas - vitamīnus, šķiedrvielas, mikroelementus, bet tas jau nemaina faktu, ka tur ir daudz kalorijas un ļoti daudz cukurs! 100g musli ir vidēji 350kcal un ogļhidrāti ir ap 80g [apmēram 35g no tiem 80g ir cukurs]. 1 tējkaroē ir ~5 ckukura, tas nozīmē, ka 100g musli ir 7 karotes cukura. Un tas ir tiešām ļoti daudz. Līdz ar to varu teikt, ka tās ir pilnīgas muļķības, ko raksta uz Fitness pārslām - ka tās palīdzot tievēt. Tik pat labi varētu teikt, ka šokolāde palīdz tievēt. Protams, nelielos daudzumos jau var ēst musli, jo kā jau teicu, tur ir gan vitamīni, gan minerālvielas, bet aizrauties nevajag.
Par auzu pārsām - šeit gan es neko sliktu nevaru teikt. It kā kalorijas arī padaudz - 100g 300kcal, bet ogļhidrāti ir 50g un lielāko daļu nesastāda cukuri, bet gan daudz ir šķiedrvielu, kas labvēlīgi ietekmē juņģa un zarnu traktu. Auzu pārslas satur magniju, cinku, dzelzi, kāliju, B grupas vitamīnus, kalciju, E vitamīnu un vērtīgas aminoskābes, turklāt ir arī vērtīgie augu tauki. Labāk tomēr izvēlēties pilngraudu auzu pārslas nevis ātrvārāmās. Jo pilngraudu pārslās ir vērtīgie graudu apvalciņi, kur koncentrējas šķiedrvielas un vitamīni. Ātri vārāmajās šīs vielas ir daudz mazākā daudzumā.
Ja jāizvēlas starp musli un auzu pārslām, tad noteikti priekšroka jādod auzu pārslām [pilngraudu] un lai būtu mazāk kaloriju, jāvāra ūdenī nevis pienā.


perfekta
Lietotājs offline sievieteSkorpionsPrecēta(-s)Esmu laimīga māte
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (38)
[30.01.2010 - 19:38]
Man šie prdukti bērnība tika spiesti,jo sevišķi auzu putras.Bet tagad es kautkā iedomajos par musli ēšanu un tievēšanu.Bet mans vīrs apgalvo ka tas ir pirmais ceļš uz aptaukošanos,un pilnīgi mani neatbalsta.Kā tur ir ar tam auzu pārslām un aptaukošans.Jāsaka ka īpaši fiziskā aktivitāte man nav Esmu trīs bērnu mamma,tākā šujos o rīta līdz vakaram.Bet labākais ir tas ka es varu ieēst tās pārslas,nemaz vairs nekāp atpakaļ.

ir uz ko tiekties.

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

Lietotāju galerijas


favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-49825 22.60 LVL LA-5606-WHR 10.30 LVL SC-44578 42.30 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist