Ielogoties ar Facebook pasi
Svari clock Šodien ir 17. Oktobris 00:58:01


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Uzdot jautājumu
Mani jautājumi
Neizlasītie jautājumi

Brūnie rīsi vai griķi?

Jautājuma apraksts:

gretz
[17.11.2009 - 12:42]
Kuri no šiem ir labāki uzturā lietošanā? no tiem nevar uzbaroties?
Un kā man jāskaita kcal, jo paciņā nenovārīti ir rīsi/griķi 125g, bet pēc novārīšanas tie sver jau 400g, tātad sanāk, ka tās 343kcal ir jāreiza jau ar 4, nevis jāskatās uz tiem 125g, ja?
Speciālista atbilde: Sveika.
Par kalorijām runājot. Tās skaita nevārītiem griķiem/rīsiem. Jā, novārot svars, protams, pieaug, bet kaloritāte gan nē, ar 4 nekas nav jāreizina. Vienā 125g rīsu paciņā vidēji ir 425kcl, griķu paciņā 415kcal - principā tas pats. Visiem produktiem kalorijas rēķina nepagatavotā veidā. Vārīšana kaloritāti nemaina, bet ja cep, tad klāt skaita eļļas kalorijas.
Ne griķi, ne rīsi nav diētisks produkts. Ēdot tos daudz, var uzbaroties. Jo rīsi principā ir viena vienīga ciete, vērtīgo vielu tur ir ļoti maz. Cits stāsts ir par brūnajiem seslīpētajiem rīsiem - kalorijas tur ir tik pat daudz, bet tie nav apstrādāti un apvalciņos ir daudz vērtīgu šķiedrvielu un vitamīnu - tiem ir augsta bioloģiskā uzturvērtība. Griķi skaitās augstvērtīgāki par rīsiem - tieši bioloģiskās uzturvērtības dēļ.
Ja ir vēlēšanās notievēt, tad diētās neiekļauj ne rīsus, ne griķus. Daudz labāk pie gaļas/zivīm kā garnīru izmantot svaigus, tvaicētus vai grillētus dārzeņus vai arī vārītus kartupeļus.
Daudzums


sigy
Lietotājs offline vīrietisVērsis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[30.11.2009 - 11:48]
hmmm juras veletes nammigi!!

sigy


boka
Lietotājs offline sievieteLauva
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[29.11.2009 - 23:42]
..manu prāt ēd ko gribi,var palikt apaļāks,,jāmaina domāšana...ēdu gan rīsus,gan kartupeļus,bet nekā....kam lai tic.. (ice) (fui) (fui) (fui)


Astra Sabule-Leite
Lietotājs offline
[19.11.2009 - 22:09]
--> to Amilo
Japāņi un ķīnieši ēd daudz rīsus, jā, bet viņi tos kombinē ar veselīgiem produktiem - jūras veltēm un viņiem ēdienkarte pati par sevi ir veselīga, jo tur ir maz tauku un junk food, līdz ar to viņi nav resni.
Un par kartupeļiem runājot - kartupeļos [100g] ir vidēji 75kcal, rīsos - 420kcal. Mīts par kartupeļu neveselīgumu ir radies no tā, ka cilvēki mīl ceptus kartupeļus - tādos, protams, nav nekā veselīga. Bet vārīts kartupelis noteikti ir daudz diētiskāks par vārītiem rīsiem.

Mazliet pārrakstījos - nevis 420kcal, bet gan 320kcal. Atvainojos


l
Lietotājs offline sievieteMežāzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[19.11.2009 - 21:06]
Dīvaini mazie ķīnieši un japānieši ēd rīsus visu laiku un nav nemaz resni (nose)


sweet_devil
Lietotājs offline sievieteStrēlnieks
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (37)
[19.11.2009 - 16:47]
grikus vienmer esmu uzskatijusi par dietiskiem, savukart-kartupelus ne!


kristjiks
Lietotājs offline sievieteDvīņi
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (33)
[18.11.2009 - 13:38]
Un es visu laiku domāju, ka tie ir diētiski! (hmm) Mūžu dzīvo, mūžu mācies! (hehey)

Nav nepareizu atbilžu. Ir tikai nepareizie jautājumi!


Astra Sabule-Leite
Lietotājs offline
[18.11.2009 - 13:16]
Sveika.
Par kalorijām runājot. Tās skaita nevārītiem griķiem/rīsiem. Jā, novārot svars, protams, pieaug, bet kaloritāte gan nē, ar 4 nekas nav jāreizina. Vienā 125g rīsu paciņā vidēji ir 425kcl, griķu paciņā 415kcal - principā tas pats. Visiem produktiem kalorijas rēķina nepagatavotā veidā. Vārīšana kaloritāti nemaina, bet ja cep, tad klāt skaita eļļas kalorijas.
Ne griķi, ne rīsi nav diētisks produkts. Ēdot tos daudz, var uzbaroties. Jo rīsi principā ir viena vienīga ciete, vērtīgo vielu tur ir ļoti maz. Cits stāsts ir par brūnajiem seslīpētajiem rīsiem - kalorijas tur ir tik pat daudz, bet tie nav apstrādāti un apvalciņos ir daudz vērtīgu šķiedrvielu un vitamīnu - tiem ir augsta bioloģiskā uzturvērtība. Griķi skaitās augstvērtīgāki par rīsiem - tieši bioloģiskās uzturvērtības dēļ.
Ja ir vēlēšanās notievēt, tad diētās neiekļauj ne rīsus, ne griķus. Daudz labāk pie gaļas/zivīm kā garnīru izmantot svaigus, tvaicētus vai grillētus dārzeņus vai arī vārītus kartupeļus.


gretz
Lietotājs offline sievieteLauva
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[17.11.2009 - 12:42]
Kuri no šiem ir labāki uzturā lietošanā? no tiem nevar uzbaroties?
Un kā man jāskaita kcal, jo paciņā nenovārīti ir rīsi/griķi 125g, bet pēc novārīšanas tie sver jau 400g, tātad sanāk, ka tās 343kcal ir jāreiza jau ar 4, nevis jāskatās uz tiem 125g, ja?

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

Lietotāju galerijas


favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-48903 20.20 LVL SC-24627 40.20 LVL SC-48205 22.30 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist