Ielogoties ar Facebook pasi
Skorpions clock Šodien ir 17. Novembris 13:54:48


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Meklēšana
Neizlasītās tēmas

Komentāri[0] Apmeklētāju kopā[7578]

Kā atbrīvoties no „peldriņķa”?

Ja ir pienācis laiks valkāt mini svārkus, šortus un džinsus ar pazeminātu jostas vietu? Taču, diemžēl, tikai tajā gadījumā, ja jums ir ideāla figūra. Ja virs brunču vai džinsu malas lien ārā tauku kārta, tad vēlme uzvilkt šādus džinsus paliek tikai vēlmju līmenī …
Liekie centimetri uz vēdera un gurniem, kas tiešā veidā atspoguļojas uz mūsu sāniem – tas, ar ko mēs tagad cīnīsimies. Kleoo.lv izstrādāja uztura un fizisko vingrinājumu programmu, kas palīdzēs jums iegūt ideālu formu!

Iemesli, kāpēc tauki parādās uz sāniem.

Parasti liekie centimetri uz vēdera rodas pēc bērna piedzimšanas, jo daba nodrošina ar nepieciešamo tauku daudzumu, kas tiks vēlāk patērēts, barojot bērnu ar krūti. Ja strauji atsakās no barošanas ar krūti, tad fizioloģiskā notievēšanas programma tiek nojaukta, un tauki paliek uz sāniem.
Otrs iemesls, kāpēc rodas liekais svars, ir nepareiza ēšana un dzīves veids – tā ir tukšo kaloriju un taukaino produktu pārmērīga uzņemšana, pārmērīga ēšana stresa situācijās, sēžot un skatoties televīziju, brokastu neēšana un pārāk lielas vēlās vakariņas.
Trešais iemesls ir novirze no pareizas vielmaiņas, lietojot alkoholu (īpaši alu, jo tur atrodas sieviešu dzimumhormonu analogi), smēķējot, lietojot medikamentus un hormonālo kontracepciju bez ārsta ieteikuma, kā arī kādas slimības reproduktīvajā sfērā gadījumā.
Ceturtais iemesls, kāpēc uzkrājas tauki uz sāniem, ir mazkustīgs dzīves veids – pārvietošanās uz darbu un no darba uz mājām ar mašīnu, augšā un lejā ar liftu, mājās pastāvīga gulēšana vai sēdēšana pie televizora vai datora. Piekopjot šādu dzīves veidu, kalorijas tiek uzņemtas vairāk nekā patērētas. Ir pienācis laiks pateikt sev: „Es vēlos slaidu vidukli” un ķertie pie lietas.

Ieradumu un stereotipu maiņa.

Sākt cīņu vajag, pārskatot režīmu un uzturu, lai cik banāli tas arī neizklausītos. Jūsu uzturā ir jābūt bagātīgām brokastīm, kā metabolisma aktivizētājam visas dienas garumā un pusdienās ar pirmo ēdienu. Lūk, bez bagātīgām vakariņām gan mums vajag iztikt, aizstājot to ar divām trijām uzkodām (jogurts, sausiņi, dārzeņi, augļu salāti).
Nevajag ievērot stingras diētas – tas samocīs jūsu organismu un mazinās vēlmi notievēt. Vienkārši samaziniet līdz minimumam savā uzturā kaitīgos produktus – ceptu gaļu, ceptus ēdienus, fast-food.
Ja darbā kafejnīca piedāvā tikai to, tad ņemiet ēdienu no mājām:
•musli vai putras paciņu, ko aplej ar vārošu ūdeni (tikai bez cukura un medus),
•diētiskās maizes hamburgeru, vārītu vistas krūtiņu bez ādas, gurķi, salātu lapas un zaļo tēju,
•buljons termosā un cepti sausiņi,
•katras 2 stundas ēdiet kādu skābpiena produktu, augļus.
Mājās ēdiet lēnām un ar deserta karoti. Iegādājieties savas plaukstas lieluma trauciņu – apmēram 200 g. 15-20 minūtes pirms ēšanas izdzeriet glāzi ūdens – tas palīdzēs apēst mazāk. Vakariņojiet ne vēlāk kā 4 stundas pirms miega, ja uznāk bada sajūta, izdzeriet glāzi kefīra.
Pat samazinot kaloriju daudzumu, vajag kalorijas efektīvi patērēt: ejiet kājām, nodarbojieties ar sportu, no rīta vingrojiet, brauciet ar velosipēdu, peldiet baseinā un ūdenstilpnē.
Necentieties notievēt ātri: šajā gadījumā, ja tauki patiešām pazūd, āda nepaspēj ieņemt savu formu. Atcerieties dietoloģijas zelta likumu – liekajiem kilogramiem ir izdevība atgriezties, ja jūs zaudējat vairāk nekā 2 kg mēnesī.

Patēriņa aktivizācija.

Pārmaiņas uzturā – tas ir labi, bet āda viduklī ir īpaša, un tauki no šīs vietas pazūd grūti. Tāpēc vajag trenēt presi un izpildīt vingrinājumus viduklim. Slaidi sāni ar nokarājušos vēderu – neizskatās skaisti, vajag ievilkt vēderu.
Svarīgi vienmērīgi, metodiski iemācīt sevi būt aktīvai. Protams, misis Slinkums spiedīs mums gulēt uz dīvāna, bet viņu var piemānīt:
•pierakstieties kopā ar draudzeni uz vingrošanu sporta zālē, sievietes parasti aktīvāk tievē kolektīvā, turklāt ar apziņu, ka „draudzenei viduklis jau ir kļuvis slaidāks”.
•Kā tikko jums radās brīvs laiks un vēlme apsēsties uz dīvāna, ieslēdziet mūziku un minimums 5 minūtes dejojiet, turklāt enerģiski. Ideālā variantā tā būtu salsa, vēderdejas vai rumba.
•aizņemieties no kaimiņu meitenes lecamauklu un leciet katru dienu trīs minūtes. Sākumā būs ļoti grūti, kad paliks vieglāk – palieliniet lekšanas laiku.
•mazgājiet grīdas ar rokām, noliecoties, ar taisnām kājām. To vajadzētu darīt vienu reizi dienā – bieža mitrā uzkopšana ir derīga ne tikai figūrai, bet labvēlīgi ietekmē visas ģimenes labsajūtu.
Var izpildīt vingrinājumu kompleksu, kas vēdera muskuļus padarīs stingrākus un ievilktus uz iekšu – piemēram, kā tas atspoguļots rakstā „Kā iegūt slaidu vidukli”
Ir arī citi paņēmieni, kas palīdz iegūt šmaugu vidukli un ātri novākt taukus no sāniem – tas ir veselības riņķis un disks. Parunāsim par tiem detalizētāk.
Šā diska metāliskais ciltstēvs bija, lūk, katrā padomju ģimenē – pateicoties šim diskam mūsu vecmāmiņas un māmiņas bija ar slaidiem vidukļiem. Turklāt ar šo disku var trenēties ikviens cilvēks, ar dažādu sagatavošanās līmeni. Šobrīd šis trenažieris ir pagatavots no plastmasas ar metāla detaļām, daudz spilgtāks un ērtāks, uz diska ir masāžas elementi.
Veselības disks palīdz atbrīvoties no muguras un vēdera preses noguruma, sekmē vielmaiņu, masējot pēdas, trenē koordināciju un vestibulāro aparātu, bet pats galvenais – aktīvi trenē visus vēdera preses muskuļus un efektīvi noņem visus tauku slāņus no ķermeņa sāniem.
To var ņemt uz darbu vai novietot pie televizora, tas neaizņem daudz vietas – tikai 25 cm diametrā. Efekts būs pamanāms ātrāk, ja biežāk un daudzveidīgāk ar to nodarbosieties. Ideāli treniņam vajadzētu ilgt no 20 līdz 30 minūtēm katru dienu, tad var panākt pusotra kilograma zudumu katru nedēļu. Tas nav ieteicams tiem, kam ir problēmas ar smadzeņu asinsriti un ir problēmas ar starpmugurkaula diskiem.
Vēl izteiktāku efektu iegūsiet, ja to kombinēsiet ar riņķa - griešanu.

Riņķis.

Ikvienai sevis cienošai padomju meitenei vajadzēja prast griezt alumīnija vai plastmasas riņķi, bet augstākā pilotāža bija riņķa griešana ap kaklu, ceļiem vai pleciem – slodze bija nopietna.
Mūsdienās riņķus gatavo no dažādiem materiāliem, dažāda smaguma un papildus detaļām – radzēm, masāžas rullīšiem. Sākt gan vajadzētu ar parasto riņķi, pakāpeniski pārejot pie sarežģītākajiem. Ja uzreiz sāksiet ar tiem, tad sāpīgas izjūtas un zilumi garantēti.
Izmantošanas tehnika ir vienkārša – griezt riņķi vajag katru dienu, sākot ar piecām minūtēm uz katru pusi, pakāpeniski aizejot līdz desmit minūtēm.
Taču ne visi var noņemt taukus no sāniem, griežot riņķi – to nedrīkst darīt grūtnieces un sievietes pēc dzemdībām, ja ir mioma vai olnīcu slimības, neveselas aknas un nieres. Visām pārējām skaistā dzimuma pārstāvēm riņķis būs labs, tas dod jau redzamu rezultātu pēc otrās trešās nedēļas – svars zūd pa kilogramam nedēļā.
Lūk, tādas vienkāršas darbības var palīdzēt iegūt slaidu vidukli un sānus un padarīt siluetu elastīgu, slaidu un iekārojamu.
Ko jūs dariet, lai iegūtu slaidu vidukli?

Ielādēja:Lietotājs offline Kleoo
Vidējais vērtējums:
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-44595 1.90 LVL PD-KNK-082 1.00 LVL SC-22350 4.40 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist