Ielogoties ar Facebook pasi
Lauva clock Šodien ir 19. Augusts 14:23:18


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Meklēšana
Neizlasītās tēmas

Komentāri[0] Apmeklētāju kopā[3250]

Paradums – panākumu ķīla!

Paradums – panākumu ķīla! Parasta diēta nekad nedos racionāla uztura iemaņas, tāpēc, pēc diētas pārtraukšanas, zaudētā ķermeņa masa atgriezīsies 95% gadījumu (bet, bieži vien, vēl vairāk nekā bija pirms diētas). Pateikt sev - „vēlos ātri notievēt” un „pieturēties pie diētas” – nepietiek. Vajadzīgs liels spēks, lai nostiprinātu un saglabātu esošo rezultātu pēc neilgas sevis mocīšanas.

Vārds «diēta» veidojies no grieķu ‘diaita’, kas burtiski nozīmē «dzīves veids». Skaidrojošajā vārdnīcā «diēta» - tas ir likums, kā pareizi uzņemt barību - pēc veida, kvalitātes, daudzuma un laika; arī likums, kas attiecināms uz ikdienas vajadzībām, lai saglabātu veselību. Ja jums nepieciešams ilgstošs rezultāts, vajag sportot un veselīgi ēst, tas ir, noformulēt paradumu rūpēties par savu organismu ar fiziskās slodzes un uztura palīdzību.

Paradumu veidošana – tas ir pakāpenisks process. Dažādos avotos tiek norādīts dažāds laiks, kas nepieciešams pieaugušam cilvēkam, lai nostiprinātu esošo rezultātu, no divām nedēļām līdz trīs mēnešiem. Jūs jau pašas saprotat – tas ir individuāls process, kas ir atkarīgs no jūsu noskaņojuma un vēlmes.

Paradumu veidošanās pamatceļš ir daudzveidīgs, ilgstošs laika posms, kur atkārtojam tās vai citas darbības, bet rezultātā – nostiprinām tās. Šeit ir nepieciešams gribasspēks – cilvēkam vajag, neatkāpjoties no izvirzītā mērķa, pastāvīgi darboties noteiktā veidā.

Mainīt sevi – nav viegli. Pirmkārt, grūti šķirties no iemīļotajiem produktiem. Otrkārt, neviens īpaši nemīl mainīt esošo dzīves kārtību. Bet pārmaiņu bailes nenozīmē, ka vajadzētu sēdēt rokas klēpī salikušam. Ja pieņēmāt lēmumu, izvirzījāt mērķi – tiecieties pēc tā! Ikviens ceļš sākas ar pirmo soli. Viss ir jūsu spēkos!

Tātad, ar ko sākt? Atsakieties no tām savām kaislībām, kuras nepieder pie mīļākajām (vai izmainiet tās). Piemēram, jūs pagaidām neesat gatava atteikties no ceptiem kartupeļiem ar vistu vai uzreiz kļūt par veģetārieti. Es jūs saprotu – tas ir patiešām grūti. Kamēr neesat gatava „būt visās frontēs”, padomājiet par tiem paradumiem, kas nav tik ierasti un kas nesniedz tik lielu apmierinājumu. Piemēram, veidojiet sev jaunu paradumu iziet no mājas agrāk un kādas divas pieturvietas noiet ar kājām. Vai sāciet pirkt produktus ar mazāku tauku saturu. Vai lieciet pie tējas vai kafijas 1 karotīti cukura ierasto 3 karotīšu vietā. Vienu vārdu sakot, izdariet šo pirmo soli! Turpmāk – viss notiks pats no sevis. Un tieši tāpēc, lai viss virzītos vieglāk un sekmīgāk, es pastāstīšu par paškontroles noslēpumiem.

Atskatoties uz savu noieto ceļu pretī veselīgam dzīves veidam, varu pārliecinoši pateikt: pats svarīgākais noslēpums skan tā – pakāpeniskums! Nevajag veikt straujas kustības – tas ir stress organismam. Faktiski tā ir kārtējā diēta, jūs noturēsieties dienu-nedēļu-mēnesi un atkal atlaidīsiet grožus. Pakāpeniski, maziem solīšiem nostiprinām rezultātu un veidojam jaunus paradumus!

Nākamo noslēpumu es nosaucu «Ne dienu kustības», un tas attiecas uz fizisko slodzi. Nevarat pieradināt sevi pie regulārām stundas nodarbībām – nevajag! Mēģiniet katru dienu izpildīt kaut vai vienu fizisko vingrinājumu jebkurā jums ērtā laikā. Veicāt roku saliekšanu balstā guļus no grīdas 10 reizes katru rītu? Labi. Dienā uzkāpāt 10. stāvā pa kāpnēm nevis izmantojāt liftu? Lieliski. Vakarā – sekss ar mīļoto un Jūs aktīvā pozīcijā? Vienkārši apbrīnojami! Iedomājieties, cik jūs jau esat izdarījušas?! Bet laiku patērējāt minimāli!

Kas mums tālāk? Uztura noslēpums «No diviem ļaunumiem - mazākais». Paskaidrošu izmantojot piemērus: gribat šokolādi – ņemiet melno šokolādi, jo šī šokolāde ir visveselīgākā; gribas desertu restorānā – pasūtiet saldējumu; vajag gaļu – ēdiet vistu; ja organisms prasa vistu – ēdiet krūtiņu nevis šķiņķi, bet, ja tomēr šķiņķi, tad bez ādas. Princips saprotams? Tālāk...

Noteikti slavējam sevi par katru mazo solīti pretī izvirzītajam mērķim! Var pat ieviest sasniegumu dienasgrāmatu un atzīmēt tajā visu, ko labu paveicāt sevis labā. Uzslava, starp citu, var būt arī materiālā izteiksmē: biļete uz kino, vai jauns apģērba gabals, vai kaut kas cits, kas jūs iepriecina. Blakus stāv cits noslēpums – piedot sev pārkāpumus.

Viss gāja lieliski, kamēr nenokļuvāt draudzenes dzimšanas dienā, kur pārēdāties? Tā notiek, nekā briesmīga. Sakiet sev apmēram tā: «Pirmkārt, sevi vajag mazliet palutināt. Otrkārt, nemitīgi zaudējot svaru, vajag uzrīkot kādu pārslodzes dienu (kas tā tāda „pārslodzes diena” un kā to pavadīt, es pastāstīšu citā, tam speciāli veidotā rakstā). Treškārt, atkārtojiet kā lūgšanu «kas mutē ielīda – tas noderēja» (tas tiem, kurus moka sirdsapziņa, apēdot kādu no neveselīgajiem produktiem). Un ticiet tam, ko sakāt! Tiem, kuriem piemīt hipertoniska vainas apziņa – nozīmējiet sev sodu. Piemēram, peldēt baseinā papildus stundu bez pārtraukuma. Un pēc tam, kad izdarījāt nepieciešamo, piedodiet sev un aizmirstiet par to, kas noticis!

Pietiekami vienkārši noslēpumi, taisnība? Ja nav nekādu grūtību – sāciet darboties jau šodien!

Ielādēja:Lietotājs offline Kleoo
Vidējais vērtējums:
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-43515 2.20 LVL WDC-0854I 2.40 LVL SC-44686 27.50 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2017

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist