Ielogoties ar Facebook pasi
Svari clock Šodien ir 20. Oktobris 17:20:20


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Meklēšana
Neizlasītās tēmas

Komentāri[0] Apmeklētāju kopā[1931]

Amerikāņu nedēļas diēta

Šī diēta nosaka vienādas un sātīgas brokastis. Pārējās ēdienreizes ir sagatavotas visai nedēļai, turklāt porcijas ir lielas un diētu izturēt ir samērā viegli.

Diētas laikā vajag ierobežot sāls, piparu, etiķa, taukvielu, eļļas un alkohola lietošanu. Ūdeni var dzert neierobežotā daudzumā, uz katriem 30 ķermeņa savara ir ieteicams dzert 1l ūdens.

Brokastīs ietilpst: viena tējas vai kafijas krūze, var pievienot pienu vai nedaudz saldinātāja; apelsīns vai 1-2 āboli, viena cieti vārīta ola, grauzdiņš, tosts vai maizes gabaliņš.

Pirmdiena

Pusdienās – 150-200 grami ceptas vai vārītas zivs, 100 grami seleriju ar citrona sulu, krūze tējas vai kafijas.

Vakariņās – 100 grami smalki sasmalcinātas vārītas gaļas, samaisītas ar vārītu olas dzeltenumu un tējkaroti zaļo lociņu vai sagrieztu sīpolu. Maizes gabaliņš, tosts vai grauzdiņš. Glāze piena un viens ābols.

Otrdiena

Pusdienās – 200 grami tvaicētu svaigu spinātu, 150 grami ceptu teļa aknu, divi nelieli vārīti kartupeļi. Krūze tējas vai kafijas.

Vakariņās – glāze jogurta, svaigu dārzeņu salāti (kāposti, burkāni, bietes, tomāti, gurķi) ar ēdamkaroti augu eļļas. Maizes šķēlīte, viena cieti vārīta ola ar šķiņķa šķēlīti.

Trešdiena

Pusdienās – glāze jogurta, svaigu dārzeņu salāti (kāposti, burkāni, bietes, tomāti, gurķi) ar ēdamkaroti augu eļļas. Maizes šķēlīte, viena cieti vārīta ola ar šķiņķa šķēlīti.

Vakariņās – glāze jogurta, divas cieti vārītas olas, divi tomāti, grauzdiņš vai maizes šķēlīte. Ābols vai bumbieris.

Ceturtdiena

Pusdienās – 200 grami cāļa filejas, 150 grami svaigi kāpostu salātu ar citronu sulu. Maizes šķēlīte vai grauzdiņš. Tase tējas vai kafijas.

Vakariņās – 50 grami biezpiena bez cukura vai krējuma. Biezpienam vari pievienot zaļos lociņus, jēlu olas dzeltenumu vai mazliet paprikas. Seši redīsi, maizīte, glāze piena ar pazeminātu tauku saturu. Ja vēlies vēl – ābols.

Piektdiena

Pusdienās - 50 grami biezpiena bez cukura vai krējuma. Biezpienam vari pievienot zaļos lociņus, jēlu olas dzeltenumu vai mazliet paprikas. Seši redīsi, maizīte, glāze piena ar pazeminātu tauku saturu, viens ābols.

Vakariņās – 1-2 olu kultenis ar svaigiem dārzeņiem – gurķiem, papriku, sīpoliem. Tomātu salāti ar svaigu citronu sulu un zaļajiem lokiem. Ābols.

Sestdiena

Pusdienās – 150-200 grami ceptas vai vārītas zivs, 100 grami seleriju ar citrona sulu, tase tējas vai kafijas.

Vakariņās – 150 grami vārītas cūkgaļas ar mārrutkiem. Nedaudz zaļo salātu ar citronu sulu. Glāze piena ar pazeminātu tauku saturu, viens ābols.

Svētdiena

Pusdienās – 200 grami vārītas vistas filejas, 100 grami vārītu rīsu, 100 grami zaļo salātu ar citrona sulu. Glāze piena un viens ābols.

Vakariņās – glāze jogurta, 1-2 mājās gatavotas kotletes. Grauzdiņš vai maizes šķēlīte, viens ābols.


www.ploome.com
Ielādēja:Lietotājs offline Briljants
Vidējais vērtējums:
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

Lietotāju galerijas


favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
WDC-9593O 2.40 LVL SC-31911 75.80 LVL SC-44466 8.70 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2017

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist