Ielogoties ar Facebook pasi
Strēlnieks clock Šodien ir 15. Decembris 05:42:21


Kleoo monētas Kleoo monētas Apmeklētāji online Apmeklētāji online Jubilāres!!! Jubilāres!!!
Kleoo E-VEIKALS

FORUMS BLOGS
LAT   RUS

Pievienot forumu
Mani forumi
Mīļākie forumi
Neizlasītās tēmas
Meklēšana


hormonālā kontracepcija

sereny
sereny
[07.06.2009 - 22:13]
Sveiki! Vai sākot lietot hormonālo kontracepciju var ieilgt mēnešreizes? Sāku pirmajā cikla dienā, nu jau 10 dienās kā lietoju un tikpat ilgi ir arī mēnešreizes.. Rīt domāju zvanīt ārstam... mani jau tas sāk uztraukt. Lietoju Cilest tabletes... Varbūt kādai ir līdzīga pieredze?
Daudzums


niky
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[09.06.2009 - 12:43]
nu jaa... kko tadu nakas pirmo reizi dzirdet.. un es jau ari visu laikau raustos no tam tabletem ... (nope)

niky


kristjiks
Lietotājs offline sievieteDvīņi
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (33)
[09.06.2009 - 12:35]
Man hormonālās tabletes nebija īstais variants. (nose) Dabūju labdabīgu audzēju krūtī.

Nav nepareizu atbilžu. Ir tikai nepareizie jautājumi!


sereny
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 18:58]
Tieši tā (no) - a savādāk man jau gandrīz vai panika sākās!!! (haha)
(bflowers)


niky
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 14:26]
labi, ka tādi forumi ir un vari dzirdet cita cilveka viedokli un smelties noderigas lietas. (baloons)

niky


sereny
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 14:00]
Paldies, meitenes!!! (bflowers)


niky
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 12:14]
ginekoloģe pateiks, ka viss ir kārtībā, ka tā tam jābūt. (hmm)
nu 2-3 nedēļas, protams, pēc kādas 8tās dienas sākās panika, bet tas nelīdzēja, mēnešreizes tikai turpinājās! nākamajā mēnesī tev tā vairs nebūs! (yes)

niky


kapito6ka
Lietotājs offline sievieteVēzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (31)
[08.06.2009 - 12:08]
Nu cik es atceros, kad es dzeru tad man arī gaja tā ilgāk, kaut kādas 2 nedēļas bij, ja es nemaldos, un pēc tam vēl smērējās ... (nope)
Nu ja ar analīzēm tad nekas traks tur nevar būt. Bet tomēr ja ir kādas raizes labāk jau būtu piezvanīt savai ginekoloģei un uzzinat vai ta tam vajadzētu būt. Galu galā būsi nomierinajusies. (sflowers)


sereny
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 11:54]
jā, analīzes veica. Man kolēģe teica ka viņai arī tā esot bijis... takā laikam nav par ko satrauties... Bety, cik ilgi viņām apmēram ieilga tās mēnešreizes? paliek jau kaitinoši... (haha)


niky
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 10:58]
jā, tā mēdz būt... patiesībā, cik zinu, gandrīz visām manām draudzenēm sākot lietot tās, mēnešreizes ieilgst un pat vairāk par 10 dienām...

niky


kapito6ka
Lietotājs offline sievieteVēzis
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (31)
[08.06.2009 - 10:01]
sereny, a tev kaut kādas analīzes pirms hormonālās kontracepcijas izrakstīšanas veica?
Prasu, jo gadās tā ka izraksta nepiemērotas zāles un pēc tam visādi brīnumi notiek ...


sanysan
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[08.06.2009 - 09:40]
Hormoni ir un paliek hormoni. ja Tu ķermenī liec kādu svešu hormonu - dabīgi, ka viņš sāks kaut ko darīt, ko nekad nav darījis...Tā kā viss var būt, ka men.reizes var ieilgt - un vēl + Tu tikko esi sākusi tās lietot..


iceiceice
Lietotājs offline sievieteDvīņiPrecēta(-s)Esmu laimīga māte
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! (35)
[07.06.2009 - 22:25]
ar tām zālēm neko nevar zināt..

Labāk pazīstams pūķis, nekā svešs bruņinieks.


sereny
Lietotājs offline sieviete
Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!! Šī funkcija ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem!!!
[07.06.2009 - 22:13]
Sveiki! Vai sākot lietot hormonālo kontracepciju var ieilgt mēnešreizes? Sāku pirmajā cikla dienā, nu jau 10 dienās kā lietoju un tikpat ilgi ir arī mēnešreizes.. Rīt domāju zvanīt ārstam... mani jau tas sāk uztraukt. (nope) Lietoju Cilest tabletes... Varbūt kādai ir līdzīga pieredze?

Lapa: [1]
Pievienot komentāru
Dārgās lasītājas!!!
Lai saņemtu iespēju pievienot savus komentārus tekstiem, forumiem, receptēm, kā arī iegūt pieeju visiem Kleoo rakstiem un forumiem, piedalīties konkursos, vinnēt vērtīgas balvas, draudzēties ar citām Kleoo lasītājām un apmainīties ar jaunumiem privātā sarunā, ka arī izmantot visas Kleoo priekšrocības, Jums jābūt reģistrētam lietotājam. To jūs varat izdarīt ŠEIT.
Ja Jūs jau esat piereģistrēts lietotājs, Jums jāievada savi dati, tam speciāli paredzētā vietā.

favorites Pievienot Kleoo.lv favorītos
Taurenaefekts
jautras idejas svētkiem
SC-23024 62.70 LVL SC-21229 34.00 LVL SC-38370 89.10 LVL
Galvenā lapa | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Piereģistrēties

Informācijas izmantošana atļauta citos portālos tikai izmantojot aktīvu saiti www.Kleoo.lv (bez rel=nofollow attributa), tieši pirms vai pēc raksta

© Marki Group, 2006-2018

Mūsu portāls izmanto sīkdatnesVairāk informācijas Piekrist